Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening.

Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@glas-cadeau.nl

Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.

Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.

Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.



U kunt uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen. 

In deze periode kunt u de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet indien mogelijk in de originele verpakking terugsturen. 

U dient de verkregen factuur mee te sturen met de goederen. 

De factuur heeft u ontvangen per e-mail.

 • Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?

Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening.

''De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.''

 • Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

Wanneer u een product retour stuurt wordt deze binnen 10 werkdagen in behandeling genomen en verwerkt. 

Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt en de factuur mee verzend.

 • Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?

Al onze producten worden zeer zorgvuldig verpakt.

Mocht het ondanks onze goede zorgen voorkomen dat een product beschadigd bij u aankomt dan dient u hiervan binnen een redelijke termijn melding te maken op info@glas-cadeau.nl met daarbij een duidelijke foto van de beschadiging.

Wij zullen zorgen dat uw product dan zo snel mogelijk vervangen wordt door een onbeschadigd exemplaar. 

Mocht uw bestelling niet compleet zijn neemt u binnen een redelijke termijn contact op met de klantenservice dan zorgen wij voor een correcte oplossing.