Nee, al onze artikelen zijn hand gemaakt en/of mondgeblazen en daardoor uniek. Het is voor ons niet mogelijk van elk artikel nieuwe foto's te maken, wel zal de foto zoveel mogelijk het bestelde artikel benaderen.
Bestellen
• Hoe plaats ik een bestelling?
Plaats het product van uw keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "bestelling afronden" om te gaan betalen. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas als u op de knopt "Bestelling bevestigen" drukt is uw bestelling definitief.
• Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt u tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer u gekozen hebt voor een ander afleveradres wordt er een aparte pakbon meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat geen prijs op vermeld. Op de pakbon wordt wel vermeld van wie de bestelling afkomstig is. De factuur zal naar uw eerst opgegeven adres worden verstuurd.
• Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Dit is mogelijk. In het bestel proces kunt u een keuze maken of u het artikel wilt laten versturen of wilt ophalen in onze winkel in Doesburg.
Voor adres en openingstijden klikt u op het tabblad contact-klantenservice-retouren.
U ontvangt direct een orderbevestiging.
• Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
U ontvangt direct een orderbevestiging. U ontvangt bij afronding van uw bestelling de factuur via de mail.
• Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Ja dat is mogelijk. Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice door middel van mail of telefonisch 0313-473080.
• Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?
Wanneer u iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.
Betalen
• Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
U kunt betalen via iDeal, PayPal, Creditcard en Mister cash/ Bancontact en onder Rembours.
- iDeal: Veilig betalen via internetbankieren via je eigen bank.
- PayPal: Veilig betalen met uw PayPal account ook vanuit Duitsland.
- Credit card: Uw aankopen zijn verzekerd met uw credit card.
- Mister cash/ Bancontact voor aankopen vanuit België.
- Rembours: U kunt uw bestelling onder rembours laten bezorgen, hiervoor zijn extra kosten verschuldigd.
Betalingen lopen via onze betalingsprovider Payment Service Provider BiedMeer.
Zo kunnen wij u een 100% veilige betaling garanderen.
• Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?
Ja indien uw bestelling op werkdagen voor 17.00u. bij ons binnen is zal die normaal gesproken de volgende dag bij u afgeleverd worden.
• Is mijn bestelling inclusief BTW ?
Ja al onze artikelen worden geleverd inclusief 21% BTW.
Bezorgen
• Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
Boven € 50 worden de artikelen gratis bezorgd.
Als uw aankoop bedrag lager is betaald u voor brievenbus post het brieven tarief: t/m 20 gram is dat € 0,54, t/m 50 gram € 1,08, t/m 100 gram € 1,62
voor pakketten zijn de bezorgkosten € 6,75
• Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Heeft u op werkdagen voor 17:00 uur uw bestelling geplaatst en betaald, dan zal PostNl de bestelling meestal de volgende dag afleveren. Bestellingen in het weekend opgegeven zullen in de regel op dinsdag of woensdag worden bezorgd.
• Hoe zie ik of een product op voorraad is?
Alle producten die in de webwinkel staan zijn op voorraad. Mocht u een groter aantal van een en hetzelfde product bestellen en er niet voldoende op voorraad zijn dan krijgt u van ons bericht.
Als een artikel in meerdere kleuren leverbaar is kunt u in het bestel menu de juiste kleur kiezen. Als er in de omschrijving staat dat er meerdere kleuren verkrijgbaar zijn maar u krijgt geen keuze in het bestel menu dan is een of meerdere kleuren van het product op dat moment niet leverbaar.
• Wie levert mijn bestelling?
Leveringen vinden plaats met PostNL of via een speciale koeriersdienst.
Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven verzendadres.
PostNL bezorgt op maandag t/m zaterdag.
• Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt PostNL nog een keer bij u langs.
Bent u dan ook niet thuis, dan ontvangt u een bericht van PostNL en kunt u het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt.
• Kan ik een bezorgafspraak maken?
Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken.
We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van PostNL.
Klachten en retourneren
• Ik heb een klacht, wat moet ik doen ?
Als u een klacht heeft gaat u naar de pagina Contact/klantenservice. Wij zullen na ontvangst van uw klacht een ontvangstbevestiging sturen en uw klacht proberen zo snel mogelijk naar uw volle tevredenheid oplossen. Indien hier een geschil over ontstaat kunt u contact opnemen met de geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk. De gegevens hiervan vindt u onder artikel 16 van de Algemene voorwaarden.
• Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, u kunt uw aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retour sturen.
In deze periode kunt u de bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet indien mogelijk in de originele verpakking terugsturen.
U dient de verkregen factuur mee te sturen met de goederen.
De factuur heeft u ontvangen per e-mail en is ook met de bestelling meegezonden.
• Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Tenzij anders overeengekomen (bijvoorbeeld bij gebreken) zijn de kosten voor het retourneren (zgn. retourneerkosten) voor uw eigen rekening.
''De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.''
• Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Wanneer u een product retour stuurt wordt deze binnen 10 werkdagen in behandeling genomen en verwerkt.
Om uw retour zo snel mogelijk te verwerken is het noodzakelijk dat u de aangegeven procedure volgt en de factuur mee verzend.
• Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat te doen?
Al onze producten worden zeer zorgvuldig verpakt.
Mocht het ondanks onze goede zorgen voorkomen dat een product beschadigd bij u aankomt dan dient u hiervan binnen een redelijke termijn melding te maken op info@glas-cadeau.nl met daarbij een duidelijke foto van de beschadiging.
Wij zullen zorgen dat uw product dan zo snel mogelijk vervangen wordt door een onbeschadigd exemplaar.
Mocht uw bestelling niet compleet zijn neemt u binnen een redelijke termijn contact op met de klantenservice dan zorgen wij voor een correcte oplossing.
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op. Wij zouden het zeer op prijs stellen dat u toestemming geeft zodat wij onze statistieken met bezoekers aantallen goed kunnen volgen.